نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری

نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۲، در صورت مجاز به انتخاب رشته و کسب حدنصاب نمره دعوت به مصاحبه دکترا در دانشگاه های انتخابی می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری​ مجازی و رایگان، محدوده شانس خود را در دعوت به مصاحبه مشاهده نموده و با دقت بیشتری فرم انتخاب رشته را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند.

 

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

داوطلبان با مشاهده کارنامه اولیه دکترا می توانند از وضعیت خود در رابطه با مجاز به انتخاب رشته دکتری مطلع شوند و در صورت مجاز بودن در انتخاب رشته ها و کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه، می بایست رشته و دانشگاه هایی را انتخاب نمایند که شانس قبول شدن در آن ها را داشته باشند.

 

از این رو در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با استفاده از آمار قبولی های سال گذشته، نرم افزاری با عنوان نرم افزار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ تهیه شده که داوطلبان با وارد کردن اطلاعات گروه امتحانی، نام رشته، نوع سهمیه و تراز کسب شده در کارنامه آزمون دکترا 1402 می توانند نام دانشگاه هایی را که در آن ها شانس قبولی دارند به همراه نام دوره، گرایش، نیمسال ورود و ظرفیت آن رشته محل در آزمون سال گذشته در سه محدوده بدبینانه، منطقی و خوشبینانه را مشاهده نمایند.

 

همچنین نرم افزار انتخاب رشته دکتری مجازی و رایگان هیوا قابل استفاده برای داوطلبان تمامی سهمیه های آزاد، ایثارگران و مربیان می باشد. لازم به ذکر است اطلاعات حاصل از این نرم افزار فقط شانس قبولی را نمایش می دهد که با توجه به تراز های کسب شده توسط داوطلبان در هر کدرشته و سهمیه های موجود در هر سال قابل تغییر است. داوطلبان دکترا ۱۴۰۲ می توانند به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده نمایند.

 

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری ، دانشگاه آزاد کادرهای زیر را تکمیل نمایید:




سوالات متداول


1- ✔️ برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری هیوا چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️ داوطلبان برای استفاده از این نرم افزار باید تراز آزمون کتبی دکتری را از کارنامه اولیه خود استخراج و وارد نرم افزار نمایند که در متن مقاله اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از این نرم افزار گفته شده است.



2- ✔️ خطای نرم افزار مجازی انتخاب رشته دکتری هیوا چند درصد است؟

✔️ با توجه به اینکه نرم افزار از اطلاعات کارنامه های سال گذشته استخراج شده امکان وجود خطای زیر 5 درصد وجود دارد که به محض دسترسی به اطلاعات کارنامه های ازمون دکترای ۱۴۰۲ این نرم افزار مجددا به روز رسانی خواهد شد.



3- ✔️ شانس قبولی در کدام یک از رشته محل های محدوده خوشبینانه، منطقی و بدبینانه بیشتر است؟

✔️ شانس قبولی داوطلبان به ترتیب ابتدا در محدوده بدبینانه، منطقی و سپس خوشبینانه بیشتر است که می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری هیوا از بازه هر سه محدوده مطلع شوید.


مطالب مرتبط:


نظرات کاربران


تعداد کل نظرات: 439
پریا
1402/02/12

با رتبه ۳۶و  تراز  ۲۱۲۳ ایا از اردبیل رشته ژنتیک گیاهی قبول میشم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی آزمون دکتری می تونین از نرم افزار استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

علی
1402/02/07

سلام، دعوت به مصاحبه ى سراسری است ؟ هر دانشگاهى كه انتخاب كنيم به صورت جداگانه مصاحبه مي كند ؟ مثلا سراسرى دو دانشگاه تهران و اصفهان را انتخاب كرديم هر كدام جداگانه در همان شهر مصاحبه مي كنند ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . مصاحبه دانشگاه های سراسری جداگانه برگزار میشه ، به عنوان مثال در صورتی که به مصاحبه دو دانشگاه دعوت شین باید جداگانه در مصاحبه دانشگاه های مورد نظر شرکت کنین .

نجم
1402/02/05

آخرین زمان انتخاب رشته دکتری 1402


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . مهلت انتخاب رشته دکتری سال 1402 دانشگاه های سراسری تا 7 اردیبهشت ماه و دانشگاه آزاد تا 13 اردیبهشت ماه تمدید شده .

اسماعیلیان
1402/02/04

سلام متقاضی دکترای زبانشناسی هستم ولی گویا این رشته در انتخاب ها لحاظ نشده ...


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . رشته هایی که آمار دقیقی از نتایج قبولی شون موجود نبوده در نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری قرار نگرفته .

حسن قاسمیان
1402/01/31

سلام وقت بخیر میشه لطفا راهنمایی کنین من کنکور دکتری 1402 مجاز روزانه شدم همین طور ازاد می تونم هردو فرم انتخاب رشته سراسری و ازاد پر کنم یا فقط باید انتخاب رشته یکیش انجام بدم


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری رو تکمیل کنین .

آزاده
1402/01/29

سلام ممنون بابت ارائه خدمات تون ، چند درصد مطمئنه این نتیجه گیری نرم افزار؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری بر اساس نتایج آزمون های سال گذشته طراحی شده و درصد خطای کمی داره .

هادی
1402/01/28

سلام من ارشدم آموزش محور بوده رتبم هم ۶۱۷ آیا امکان شرکت در مصاحبه وجود داره برام و چه کار می تونم کنم برای اینکه اگه دعوت شدم قبول بشم


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی از نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری استفاده کنین ، با توجه به اینکه پایان نامه ندارین باید سعی کنین در مصاحبه امتیازات سایر بخش ها رو کسب کنین .

آوا
1402/01/27

سلام . رشته پلیمر(علوم پایه) رو داخل نرم افزار نداره !!!!


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . رشته هایی که آمار دقیقی از نتایج قبولی شون موجود نبوده در نرم افزار انتخاب رشته آزمون دکتری قرار نگرفتن .

علی
1401/02/01

این تراز ها - ترازهای دعوت به مصاحبه هستند ! درسته ؟!


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . نرم افزار انتخاب رشته دکتری شانس دعوت به مصاحبه رو تعیین می کنه .

احسان
1401/01/29

با سلام . آیا با تراز 2120 امکان قبولی در دکترای کارآفرینی دولتی و آزاد را دارم ؟ با سپاس


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین ، همچنین می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .


نمایش نظرات بیشتر...

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©