نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترا آزاد ۱۴۰۲ می توانند کد رشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد را اولویت بندی نموده و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد​ مجازی و رایگان هیوا، محدوده شانس دعوت به مصاحبه خود را مشاهده نموده و با دقت بیشتری فرم انتخاب رشته را در سایت آزمون تکمیل نمایند.

 

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

متقاضیان انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می توانند پس از اعلام نتایج اولیه دکتری با بررسی نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مجازی و رایگان 1402، بر اساس آمار اختصاصی ای که مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از کارنامه های انتخاب رشته این دانشگاه در سال گذشته جمع آوری نموده، انتخاب رشته ای با شانس قبولی بالا انجام دهند.

 

نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بر اساس آمار اختصاصی ای که مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از کارنامه های انتخاب رشته این دانشگاه در سال گذشته جمع آوری نموده، تهیه شده است. متقاضیان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1402 می توانند پس از اعلام نتایج اولیه دکترا با بررسی آمار های موجود در این نرم افزار، انتخاب رشته ای با شانس قبولی بالا انجام دهند.

 

داوطلبان بعد از ورود به محیط نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد و وارد کردن اطلاعات گروه امتحانی، نام رشته، نوع سهمیه و تراز که در کارنامه آزمون دکترا موجود می باشد، می توانند رشته محل هایی که در آن ها شانس قبولی دارند را در سه محدوده بدبینانه، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایند.

 

این نرم افزار مجازی و رایگان قابل استفاده برای داوطلبان تمامی سهمیه های آزاد، ایثارگران و مربیان می باشد. لازم به ذکر است اطلاعات حاصل از این نرم افزار فقط شانس قبولی را نمایش می دهد که با توجه به ترازهای کسب شده توسط داوطلبان در هر کدرشته و سهمیه های موجود در هر سال قابل تغییر است. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می توانند به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده نمایند.

 




سوالات متداول


1-  ✔️ خطای نرم افزار مجازی انتخاب رشته دکتری دانشگاه ازاد هیوا چند درصد است؟

✔️ نرم افزار از اطلاعات کارنامه های سال گذشته استخراج شده در نتیجه امکان وجود خطای زیر 5 درصد وجود دارد که به محض دسترسی به اطلاعات کارنامه های ازمون دکترای 1402 این نرم افزار مجددا به روز رسانی خواهد شد.



2- ✔️برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری ازاد هیوا چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️داوطلبان برای استفاده از این نرم افزار باید تراز آزمون کتبی دکتری را از کارنامه اولیه استخراج و وارد نرم افزار نمایند که در متن مقاله اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از این نرم افزار گفته شده است.



3-  ✔️ شانس قبولی در کدام یک از رشته محل های محدوده خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه بیشتر است؟

 ✔️ شانس قبولی داوطلبان به ترتیب ابتدا در محدوده بدبینانه، منطقی و سپس خوشبینانه بیشتر است که می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا از بازه هر سه محدوده مطلع شوید.


مطالب مرتبط:


نظرات کاربران


تعداد کل نظرات: 194
الی
1402/02/25

سلام رشته هایی که در قسمت بدبینانه نشون داده میشه آیا واقعا امیدی هست به قبول شدن در اون رشته و دانشگاه ، و این اماری که گذاشته شده از این رشته ها و دانشگاه طبق نتیجه قبولی سالهای گذشته بوده ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام. در انتخاب هاب بدبینانه شانس دعوت به مصاحبه خیلی زیاده ،  نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر اساس نتایج آزمون سال گذشته بروزرسانی شده .

rasekhi
1402/02/21

سلام تراز ۲۵۷۱ بهتر است یا تراز ۱۳۰۰ کل شرکت کننده ۶۵۰۰ نفر در مدیریت دولتی


پاسخ مشاور هیوا:

سلام .هر چه تراز بالاتر باشه شانس دعوت به مصاحبه دکتری و در نهایت شانس قبولی بیشتره .

بهرام
1402/02/12

نحوه دعوت به مصاحبه چه شکلی انجام میشه ؟ از طریق پیامک هست یا نحوه دیگری ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . نتایج اولیه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام میشه ، در نتایج اولیه مشخص میشه به مصاحبه کدام یک از دانشگاه های انتخابی دعوت شدین .

سامیار
1402/02/10

سلام ، مصاحبه دانشگاه ازاد به صورت متمرکز در تهران انجام می شود یا در هر دانشگاه به صورت جدا ؟؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در سال های اخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به روش های مختلف از جمله شیوه متمرکز  و استانی برگزار شده ، در حال حاضر به طور دقیق شیوه برگزاری مصاحبه دکتری سال 1402 اعلام نشده .

مهدی
1402/02/07

سلام، دعوت به مصاحبه ى سراسری است ؟ هر دانشگاهى كه انتخاب كنيم به صورت جداگانه مصاحبه مي كند ؟ مثلا سراسرى دو دانشگاه تهران و اصفهان را انتخاب كرديم هر كدام جداگانه در همان شهر مصاحبه مي كنند ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . مصاحبه دانشگاه های سراسری جداگانه برگزار میشه ، به عنوان مثال در صورتی که به مصاحبه دو دانشگاه دعوت شین باید جداگانه در مصاحبه دانشگاه های مورد نظر شرکت کنین .

احمد
1402/02/05

سلام چرا رشته باستان شناسی را نداره؟!!


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . رشته هایی که آمار دقیقی از نتایج قبولی شون موجود نبوده در نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد قرار نگرفته .

ایمان
1402/02/04

سلام وقت بخیر.لطفا جواب بدین می خواستم بدونم در صورت انتخاب رشته و قبولی برای مصاحبه امکان اینکه داوطلب شرکت نکنه هست؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در صورت شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و دعوت به مصاحبه می تونین در مصاحبه شرکت نکنین .

شاهین
1402/01/31

سلام وقت بخیر میشه لطفا راهنمایی کنین من کنکور دکتری 1402 مجاز روزانه شدم همین طور ازاد می تونم هردو فرم انتخاب رشته سراسری و ازاد پر کنم یا فقط باید انتخاب رشته یکیش انجام بدم


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری رو تکمیل کنین .

..
1402/01/29

با نمره کل ۱۶۰۸ با رتبه ۵۵۸ سهمیه ایثارگر برای رشته روانشناسی عمومی جایی دعوت به مصاحبه میشم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنین ، شانس دعوت به مصاحبه بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد وجود داره .

امیر عباس
1402/01/28

سلام . با تراز 904 ایا احتمال قبولی در دانشگاه ازاد فیروزکوه رشته مهندسی مالی را دارم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد استفاده کنین .


نمایش نظرات بیشتر...

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©