آزمون EPT

دانشگاه آزاد اسلامی آزمون EPT را جهت سنجش میزان مهارت و دانش زبان انگلیسی داوطلبان طراحی و به صورت دوره ای برگزار می کند . آزمون ای پی تی که مخفف عبارتENGLISH PROFICIENCY TEST بوده ، مهارت های درک مطلب ، دایره واژگان و دستور زبان انگلیسی داوطلبان را مورد سنجش قرار می دهد .

مخاطبان این آزمون را دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد تشکیل می دهند که برای شرکت در آزمون جامع دکتری و شروع رساله خود حتما باید در یکی از آزمون های معتبر داخلی یا بین المللی زبان ، نمره حد نصاب در نظر گرفته شده توسط دانشگاه آزاد را کسب کنند . از آنجا که آزمون EPT به طور مرتب در هر ماه یک مرتبه برگزار شده و هزینه چندان زیادی ندارد ، برای دانشجویان دانشگاه آزاد تبدیل به مناسب ترین گزینه برای کسب مدرک زبان انگلیسی شده است . تمام مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون EPT از طریق سامانه این آزمون به نشانی english.iau.ac.ir انجام می شود .

داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام اعلام شده در این سامانه ، نسبت به درج اطلاعات ثبت نامی خود و پرداخت هزینه آزمون EPT اقدام نمایند . لازم به ذکر است که پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری این آزمون ، برای داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر شده که همه داوطلبان ملزم به دریافت آن هستند . مدتی بعد از برگزاری آزمون ای پی تی نتایج آزمون در قالب کارنامه ای منتشر شده و در این کارنامه نمره داوطلبان در بخش های مختلف آزمون و همچنین نمره کل آنان گزارش داده می شود .

اعتبار مدرک آزمون EPT دو سال بوده و این مدرک نزد دانشگاه های سراسری فاقد اعتبار است . در سالهای اخیر تنها دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد حق شرکت در این آزمون را داشته اند ، لذا داوطلبان آزمون دکتری که برای کسب امتیاز در جلسه مصاحبه دکتری به دنبال مدرک زبان هستند می بایست در سایر آزمون های زبان شرکت نمایند .

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©