نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بر اساس آمار کارنامه واقعی رشته های پر متقاضی این دانشگاه تهیه شده و نام رشته و واحد قبولی ارشد دانشگاه ازاد را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1403 که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند قرار می دهد.

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای مشاوره نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به منظور پذیرش در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ثبت نام کرده و اکنون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شده اند، می توانند با بررسی رایگان کارنامه کارشناسی ارشد خود در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.

 

با توجه به اهمیت مرحله انتخاب رشته در مقطع ارشد و نحوه تفسیر رتبه های موجود در کارنامه ارشد، کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پس از بررسی کارنامه های واقعی در دسترس از داوطلبان سال گذشته و آمار قبولی آن ها در واحد های دانشگاه آزاد سراسر کشور، نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد طراحی کرده و به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده اند.

 

متقاضیان با توجه به رتبه اکتسابی می توانند شانس قبولی خود را از طریق این نرم افزار تخمین بزنند. برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 کافی است گروه امتحانی، رشته امتحانی، نوع سهمیه و رتبه خود را وارد نموده و نتیجه را مشاهده نمایید. ممکن است این نتایج به دلیل تغییر ظرفیت پذیرش رشته محل ها درخور تغییراتی باشد، از این رو نتایج را در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه ارائه داده ایم.

 

داوطلبان توجه داشته باشند که نرم افزار تخمین انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بر اساس کارنامه رشته های پر متقاضی طراحی شده است. بنابراین ممکن است برخی از داوطلبان امکان دسترسی کامل به محل قبولی برخی از رشته های دانشگاهی را نداشته باشند.

 

همچنین داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری را دارند نیز می توانند به نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مراجعه کرده و از محدوده شانس قبولی خود مطلع شوند .

 





سوالات متداول


1- ✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود ؟

✔️ برای رفاه حال داوطلبان، نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در متن مقاله قرار داده شده است که داوطلبان می توانند از آن استفاده نمایند.



2- ✔️ تخمین محل قبولی رشته های ارشد دانشگاه آزاد بر چه اساسی انجام می شود ؟

✔️ در نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، محل قبولی در سه بازه خوشبینانه، منطقی و بدبینامه نمایش داده می شود.



3- ✔️ برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری چگونه باید از نرم افزار استفاده کرد ؟

✔️ برای انتخاب رشته های کارشناسی ارشد سراسری می بایست به لینک نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد داخل مقاله مراجعه کنید.


مطالب مرتبط



نظرات کاربران


تعداد کل نظرات: 58
علی
1402/03/23

سلام وقت بخیر برای من زده سایر دوره ها و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز اما کد 7 رقمی نمیبینم زیر کارنامه این یعنی چی


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در انتهای کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده .

عسگری
1402/03/21

امکانش هست هم در دانشگاه آزاد با کنکور انتخاب رشته کرد هم در دانشگاه آزاد با استعداد های درخشان و هر کدوم رو که شرایطش بهتر بود انتخاب کرد


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در صورت داشتن شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد می تونین ثبت نام کنین .

سارا
1402/03/18

من می‌ خوام کامل هر رشته‌ ای و که انتخاب کردم برای کنکور ارشد رو پاک کنم ولی می‌ زنه حداقل یه رشته باید انتخاب کنید. چه جوری کلش رو می‌ تونم حذف کنم که هیچ رشته‌ ای انتخاب نکرده‌ باشم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . امکان حذف کامل فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود نداره .

امیر
1402/03/16

سلام ببخشید میشه توضیح بدین که با رتبه 3500 چه رشته ای قبول می شوم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای انتخاب رشته و تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

Amir.A
1402/03/11

سلام ببخشید با رتبه سهمیه ۷۸۰۰ ضریب ۱ برای حقوق خصوصی تو خوشبینانه ترین حالت تو دانشگاه آزاد کجا ممکنه قبول شد ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی از نرم فزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

ناشناس
1402/03/09

سلام .. وقتی مینویسه به صورت بدبینانه شانس قبولی دارید منظورش چیه؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در انتخاب های بدبینانه نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، شانس قبولی شما خیلی زیاده .

حمید
1401/11/27

عالی ممنون

..
1400/08/17

سلام.. ببخشید اگر ارشد دانشگاه غیر انتفاعی باشی می تونی از سهمیه استعداد درخشان برای دکترا دانشگاه سراسری استفاده کنی یا نه ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . باید اطلاعیه ثبت نام استعدادهای درخشان دانشگاه های سراسری رو چک کنین بعضی از دانشگاه ها فقط از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های خاصی پذیرش دارن .

..
1400/06/16

سلام سهمیه ۲۵ درصدی در نرم افزار انتخاب رشته نیست؟ امکان تماس با تلفن ثابت نیز ندارم لطفا راهنمایی فرمایید


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . عبارت سفارش پکیج مشاوره هیوا رو در گوگل سرچ کنین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شانس قبولی شما رو در کنکور کارشناسی ارشد در سهمیه ایثارگران 25% تعیین کنن .

N
1400/06/11

سلام . اگه در کارنامه دانشگاه آزاد غیر مجاز شود راه دیگری برای ثبت نام ارشد وجود ندارد ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . باید منتظر بمونین در صورتی که پذیرش بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) کارشناسی ارشد برگزار شه ، می تونین در پذیرش شرکت کنین .


نمایش نظرات بیشتر...

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©