نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد

داوطلبانی که در کنکور ارشد شرکت کرده و اکنون قصد تخمین رتبه ارشد ۱۴۰۳ را دارند می توانند پس از مشخص کردن رشته امتحانی، درصد دروس و معدل موثر خود را وارد نرم افزار تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد هیوا 1403 کرده تا از رتبه احتمالی کنکور ارشد مطلع شوند. این نرم افزار بر اساس قبولی های کنکور ارشد سال گذشته تهیه شده و به صورت رایگان محدوده رتبه قبولی داوطلبان ارشد را در انواع رشته گرایش ها محاسبه می نماید.

برای مشاوره تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای مشاوره تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

 

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ داوطلبان به دنبال دریافت دفترچه های سوالات و پاسخنامه کنکور ارشد هستند تا با مطالعه و تحلیل آن ها، تعداد سوالات درست و غلط خود را محاسبه کرده و رتبه احتمالی خود را تخمین بزنند. در واقع آن چه سرنوشت داوطلبان ارشد 1403 را تعیین کرده و در گزینش نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت،

 

رتبه اکتسابی آن ها در زیرگروه های مختلف مجموعه امتحانی انتخابی می باشد که در اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد در کارنامه منتشر شده درج می شود. این رتبه که وضعیت داوطلبان را نسبت به سایر رقبا نشان می دهد، از مقایسه تراز متقاضیان با یک دیگر به دست می آید. بر این اساس هر چه تراز اکتسابی داوطلب بالاتر و به تبع آن رتبه داوطلب، پایین تر باشد، شانس قبولی او بیش تر می شود.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا در راستای کمک به داوطلبانی که قصد محاسبه رتبه خود را دارند، نرم افزاری را تهیه کرده اند که از تحلیل کارنامه های واقعی داوطلبان کنکور ارشد سال گذشته تشکیل شده است. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، رتبه شما را در مجموعه امتحانی منتخب و در انواع گرایش های متفاوت، با کمترین درصد خطا محاسبه می کند

 

در این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده با وارد کردن گروه آزمایشی، رشته امتحانی و درصد دروس، رتبه تخمینی داوطلب نشان داده می شود. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تمام تجربیات خود را برای طراحی این نرم افزارها به کار گرفته اند تا شما را در موفقیت هر چه بیش تر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ یاری نمایند.

 

در حال حاضر داوطلبان رشته های زیر می توانند با استفاده از این نرم افزار ، رتبه خود را تخمین بزنند.

 

لیست رشته های ارشد دارای تخمین رتبه سال گذشته
زبان و ادبیات فارسی علوم تربیتی زبان انگلیسی حقوق
روانشناسی حسابداری مدیریت مشاوره
مدیریت کسب و کار شیمی زیست شناسی سلولی و مولکولی مهندسی عمران
مهندسی برق مهندسی مکانیک مهندسی کامپیوتر مهندسی صنایع
علوم و مهندسی صنایع غذایی معماری

 

دقت داشته باشید در برخی رشته گرایش ها، ممکن است ضرایب دروس امتحانی ارشد 1403 تغییر کرده باشد، اما با توجه به این که محاسبه آماری ما بر اساس اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد (1402) می باشد، این نرم افزار بر اساس ضرایب سال گذشته طراحی شده است.

 









سوالات متداول


1- ✔️ آیا نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد به تفکیک گروه های آزمایشی ارائه شده است ؟

✔️ این نرم افزار بر اساس اطلاعات کارنامه رشته های پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر طراحی شده است.



2- ✔️ چه زمانی می توان از نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد استفاده کرد ؟

✔️ داوطلبان می توانند قبل و بعد از برگزاری کنکور ارشد از نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد استفاده نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله قرار داده شده است.



3- ✔️ آیا نرم افزار تخمین رتبه ارشد رتبه داوطلب را به صورت دقیق تخمین می زند ؟

✔️ مطابق متن مقاله این نرم افزار بر اساس اطلاعات کارنامه داوطلبان سال گذشته طراحی شده و رتبه متقاضیان را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند.


مطالب مرتبط:


نظرات کاربران


تعداد کل نظرات: 564
کیمیا
1401/07/24

بالینی روزانه شیراز ۱۴۰۱ تا چه رتبه ای گرفته ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

Reza
1401/03/11

سلام با چه درصدی ارشد مدیریت ورزش قبولی امکان پذیره با سهمیه پنج درصد ایثار گران


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین با استفاده از نرم افزار رتبه کنکور کارشناسی ارشد رو تخمین بزنین و شانس قبولی تون رو تعیین کنین .

پری
1401/03/09

چرا رشته مهندسی فضای سبز تو نرم افزار تخمین رتبه نیستش


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . رشته هایی که جامعه آماری دقیق و وسیعی از نتایج شون موجود نیست در نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد قرار نگرفته .

م
1400/12/17

چرا رشته فیزیک نیست ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . رشته هایی که جامعه آماری دقیق و وسیعی از نتایج قبولی شون موجود نبوده در نرم افزار تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد قرار نگرفتن .

امیر
1400/12/14

ببخشید برای رشته حقوق خصوصی درس حقوق مدنی تعهدات رو باید پاسخ بدیم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی نیازی نیست درس حقوق مدنی ( تعهدات ) رو بخونین .

نگین بهرامی
1400/12/14

در تخمین رتبه -۱ میاد یعنی چی ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد رو چک کردیم مشکلی نداره ، با وارد کردن درصدها و معدل می تونین رتبه کنکور رو تخمین بزنین .

نیلوفر عمانی
1400/11/16

اگر برگه کنکور سفید و معدل ۱۴/۴۰ باشد همچنین سهمیه ۲۵٪ فرزندان جانباز داشته باشم ، در کنکور مدیریت برای دانشگاه ازاد چقدر شانس قبولی هست


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه و نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شانس قبولی تون رو تعیین کنین .

مرتضی
1400/10/14

با سلام تخمین رتبه ۱۴۰۰ رو کی اضافه می کنین ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . به محض تکمیل جامعه آماری اطلاعات مربوط به کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 به نرم افزار اضافه میشه ، به محض بروزرسانی از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا (masterexam@) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

علیرضا
1400/10/11

سلام - لطفا رشته ی فیزیک هم اضافه کنید

محمد
1400/09/27

سلام منظور از معدل موثر چیه ؟ توضیح بدین منظورش معدل کارشناسی ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . معدل کارشناسی شما 20% در کنکور کارشناسی ارشد تاثیر قطعی میذاره ، معدل کارشناسی با توجه به دانشگاهی که تحصیل کردین ضریب می خوره .


نمایش نظرات بیشتر...

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©