نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به منظور اولویت بندی انتخاب های خود می توانند از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد به طور رایگان استفاده نمایند. این نرم افزار بر اساس آمار قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را بر اساس رتبه اکتسابی آن ها تخمین می زند.

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، از اهمیت و حساسیت مرحله انتخاب رشته ارشد به خوبی آگاه هستند. بر این اساس بسیاری از متقاضیان ، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد به دنبال انتخاب رشته ای متناسب با رتبه و تراز اکتسابی خود می باشند.

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور تسهیل در امر انتخاب رشته و افزایش آگاهی داوطلبان در این خصوص، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد را طراحی کرده اند. این نرم افزار بر اساس آمار واقعی داوطلبان سال گذشته تهیه  شده و راهنمای مناسبی برای متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 1403 می باشد.

 

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا کافی است گروه امتحانی، رشته امتحانی و رتبه خود را وارد نموده و به صورت رایگان شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف در سه بازه بدبینانه، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایند.

 

با توجه به این که جامعه آماری شرکت کننده در آزمون و ظرفیت رشته محل ها هر ساله تغییر می یابد، این نرم افزار به طور صد در صد قبولی داوطلبان را در رشته محل مورد نظر تضمین نخواهد کرد اما راهنمای مناسبی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ می باشد که به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

 





سوالات متداول


1- نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد بر چه اساسی طراحی شده است ؟

مطابق متن مقاله این نرم افزار بر اساس اطلاعات قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند .



2- برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟

داوطلبان برای استفاده از قابلیت های نرم افزار باید رتبه اکتسابی خود را وارد نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله شرح داده شده است .



3- تخمین محل قبولی داوطلبان بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

مطابق متن مقاله تخمین محل قبولی متقاضیان در سه بازه خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه صورت گرفته و به همراه زیرگروه های مربوطه نمایش داده می شود .


مطالب مرتبط:


نظرات کاربران


تعداد کل نظرات: 507
گلی
1402/04/10

سلام خسته نباشید کارشناسی حسابداری با معدل ۱۹ رو دارم آیا می تونم ارشد با معدل انتخاب رشته کنم ؟؟؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین در ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ( استعدادهای درخشان ) شرکت کنین ، مهلت ثبت نام سال 1402 تمام شده .

مهلا
1402/03/18

من می‌ خوام کامل هر رشته‌ ای و که انتخاب کردم برای کنکور ارشد رو پاک کنم ولی می‌ زنه حداقل یه رشته باید انتخاب کنید. چه جوری کلش رو می‌ تونم حذف کنم که هیچ رشته‌ ای انتخاب نکرده‌ باشم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . امکان حذف کامل فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود نداره .

آرزو
1402/03/16

سلام ببخشید میشه توضیح بدین که با رتبه 3500 چه رشته ای قبول می شوم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای انتخاب رشته و تعیین شانس قبولی کنکور کارشناسی ارشد می تونین از نرم افزار استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

عسل
1402/03/11

سلام من با رتبه 23 می تونم تنوع زیستی شهید بهشتی قبول بشم؟!


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . شانس قبولی وجود داره ، برای تعیین شانس قبولی به صورت دقیق می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین و یا از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده کنین .

زهرا
1402/03/09

سلام. من امسال کنکور ارشد شیمی دادم و می خوام انتخاب رشته بکنم. از طرفی می خوام در کنکور سراسری امسال شرکت بکنم . اگر در انتخاب رشته ارشد، دانشگاه دولتی قبول بشم ، میتونم انصراف بدم و برای کنکور سراسری انتخاب رشته بکنم ؟ یا اینکه چون انصراف دادم ، محروم میشم ؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین هم در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و هم در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کنین و در صورت قبولی در هر دو به انتخاب خودتون در یکی از دو رشته / محلی که پذیرفته شدین ثبت نام کنین و ادامه تحصیل بدین .

حسین
1401/11/27

عالی ممنون

سحرامیرنژاد
1401/04/18

من با رتبه کل ۳۵۰۰ دانشگاه دولتی قبول بیوشیمی بالینی شهرستان قبول میشم ؟؟


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی در کنکور کارشناسی ارشد می تونین از نرم افزار استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

فرشید
1401/04/05

با رتبه ۷۲۴ عمران می توان سازه دولتی قبول شد


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . برای تعیین شانس قبولی در کنکور کارشناسی ارشد می تونین از نرم افزار استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

FATEME
1401/03/31

چرا وقتی نمیشه با رتبه ۲۰۰۰ روزانه یا شبانه قبول شد میزنن مجازین !!! جز دانشگاه پیام نور و آزاد ، با این رتبه میشه انتخاب رشته کرد ؟! یا نه


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . در صورتی که مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه شدین ، می تونین در فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان و ... رو انتخاب کنین .

علیرضا
1401/02/08

کاش پردیس ها رو هم میذاشتید


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . دانشگاه ها و رشته هایی که آمار دقیقی از نتایج قبولی شون موجود بوده در نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار گرفتن .


نمایش نظرات بیشتر...

ارتباط با ما

در صورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075305 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©